Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 9 aprilie 2010

Broasca Dilie si Traian Basescu


Draga mea Broască micuță
Știu c-ai fost mereu draguță
Și mereu ai reușit
Să-mi dai zâmbet... în sfârșit
Ai fost mereu lângă mine
Și la rău, dar și la bine
Ca și astăzi draga mea...
Eba și gramatica...
Tac-su și-al lui dialect...
Primul om, mare, perfect,
Plin de bani...ca de...furnici...
Cheamă-l te implor aici!!!
Azi când sufletul mă doare
Să citească-a mea scrisoare
Cu privirea lui în dungă
Poate că de silă-aruncă
Și mie un ban cinstit...
Să public și-eu în sfârșit
Cartea... și-am să te cinstesc
Zilnic, știi că te iubesc
Doar toată lumea o știe
Draga mea Broasca Dilie.

2 comentarii:

mariusick spunea...

sper sa reusesti sa iti faci rost de ce iti trebuie sa nu mai fi-mi nevoti sa citim pe net poeziile sa le citim si noi ca oameni dupa o carte pt ca sunt erbe si superbe nu nu sunt de aruncat.

Daniela Patrascu spunea...

Multumesc frumos mamy...si eu sper sa nu ma prinda 1 Mai...dar...