Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 12 noiembrie 2011

O Picătură de cafea



Ce mai încolo şi-n coace
Mie sâmbăta îmi place
Lângă voi să lenevesc,
Să vă văd, să vă citesc...
Cum să m-ascund după... dude,
Când poporul mă aude
Zilnic, tot ce scriu şi fac
N-o să dau din put în lac
Să vă spun c-aş fi vreo zână.
La sfârsit de săptămână
Nu mă trezesc de la cinci,
Nu port cizme, nici opinci
Noaptea când mă odihnesc,
Sâmbăta mă cam trezesc
Pe la opt, opt şi ceva
Cu gândul doar la cafea.
Citesc ştiri, bancuri, minciuni
De sâmbătă pană luni
Ca oricare muritor
Numai că-mi vine să mor
De ciuda, când întâlnesc
Terorişti care rostesc
Minciuni din cele sfruntate
Cu ce s-or alege, frate?
Cu mai multe primăveri?
Chiar nu ai ce să le ceri...
Totuşi, dragii mei, as vrea
Uite-aici, la o cafea
Cu toţi să ne-nveselim
Că doar o viaţa trăim!





Niciun comentariu: