Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 30 decembrie 2011

O Picătură de cafea

Chiar nu ştiu cum să vă spui...!?!
Numai mâine nu-i intâi
Mâine e sfârşit de an.
Încă o cafea mai am
De făcut şi-am terminat.
Cu pluguşoru-am urat.
De capră n-am zis nimic
Dar, găsesc eu vreun ibric
Să-ncapă-n el şi-o căpriţă
Să bem o cafea de fiţă
Când alungăm vechiul an
Undeva pe topogan,
Să nu-l mai prind că revine
C-are de-a face cu mine,
Dau cu el de nu se poate
Prea a fost an cu de toate,
A lăsat răni mari şi-adânci,
Greu ca drumul printre stânci.
Dacă nu aveam cafea
Era vai de viaţa mea,
Chiar a întrecut măsura.
Norocul meu, tastatura
Şi prietenii de-aici...
Altfel apă la şoareci
Aş fi dat şi zi şi noapte
Printre cafelele toate.
A trecut anu' ăsta greu,
Multumesc lui Dumnezeu
Pentru că m-a ajutat
Şi încă n-am expodat.
Mulţumesc vouă, amici
Fiindcă v-am avut aici
Şi m-aţi ridicat mereu!
Din tot sufleţelul meu
Vă invit la o cafea!
Oare vine cineva?


Niciun comentariu: