Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 22 martie 2012

Lacrimă de lună



Sunt în cămașa de poet,
Nu-s goala, suflet am mereu,
Deși scriu vers, de-un timp, pe net
În el, îl am pe Dumnezeu.

Sunt îmbrăcată-n țoală pură,
Nu am minciuni în buzunare,
Tot ce scriu eu pe tastatura,
E adevărul... cel ce doare.

Sunt mulțumită-n astă seară
C-am mai descoperit ceva
Prin lumea rece și amară,
Simțeam dar, se tot ascundea.

Sunt înzestrată de prea Bunul
Şi minunatul Dumnezeu
Cu-n simț aparte... în... cătunul
Şi-adâncul sufletului meu.

Sunt cu-o secundă mai abilă
Decât orice ghețar țâfnos,
Am fost și-am să rămân stabilă,
Am suflet candid și frumos.

Sunt mândră pentru tot ce fac,
Nu sunt o mască de ocară,
Prin versul meu, ghețari atac,
Frumoși numai pe dinafară.

Sunt foarte, foarte curioasă
De-și va da seama, acel "domn"
Ce-i scriu acestă slovă-aleasă,
Dacă va avea oare somn...?!?

Sunt mângâiată și-alinată
De Maica Domnului Hristos.
Vă doresc, noapte minunată!
Iubiți sincer! E mai frumos!

Niciun comentariu: