Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 19 iulie 2009

SCRISOARE DESCHISA PENTRU CONDUCEREA RADIO 21

Ieri n-am vrut să mă pronunţ ,
Însă astăzi ... vreau s-anunţ
Printr-o scrisoare deschisă ... :
Chiar am rămas ... interzisă
Cînd programul de vacanţă
Ne-a lovit ca ...ploaia-n faţă ,
Pe mai mulţi ascultători
Ce v-ascultăm de cu zori...
N-avem cu nimeni nimic !
Doar că-aş vrea să vă explic
Din suflet şi răspicat :
În vacanţă au plecat
DeMenţii , am înţeles !
Asta e n-avem de-ales ...
Să-aibe concediul plăcut !
Şi să se distreze mult !
Dar , în lipsa lor ... n-aveţi
Oare încă doi DeMenţi ?
Nu sunt singura... sunt sute
Fani care vor să-i asculte
Glumind printre melodii ,
Suntem maturi , nu copii
Din cei duşi cu ...jucăria...
Cam asta-ar fi ... şmecheria .
V-ascultăm şi vă iubim
Zi de zi , vă mulţumim
Zilnic că ne-nveseliti !
Dar , acum ... ne părăsiţi !?!?
De ce ? cu ce v-am greşit ?
V-am ascultat şi iubit !
Iar acum primim răsplată
O vacanţă mult prea ... lată !
Ceva măsuri dacă-aţi lua
Chiar nu ne-aţi mai întrista !!!

Eu... am scris... mulţi au gîndit .
Petiţia v-a clintit
Oare-a voastră hotărîre ?
Ne ve-ţi da-n curînd vre-o ştire
Bună pentru-ascultători ?
MULŢUMIM DE MII DE ORI !!!





Niciun comentariu: