Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 21 ianuarie 2010

Broasca Dilie si Florin Salam


Ştire mare cu tam-tam:
Vom avea de-acum Salam
Şi la Eurovision,
"România-n tomberon",
Parcă-a zis că se numeşte
Melodia ce va creşte
Bunăstarea tuturor....
Doamnelor şi domnilor...
Broasca noastra ce-a Dilie
Ne-a adus pe farfurie
Mezeluri la kilogram,
Interviu Florin Salam,
Acesta-a venit cu plicul
Să distruga inamicul
Cu-o melodie pe care
O cîntă o bocitoare
Cu mîna pe obiect.
Broscuţa i-a dat eject,
Glasul să nu-şi obosească
Pentru ţara Românescă.


3 comentarii:

papetarie spunea...

Imi place cat de mult ai evoluat cu acest blog , si tim sa iti multumesc personal pentru linkul dat de tine pentru siteul meu , de acea am adaugat si eu un lik catre blogul tau , in prima pagina si tin sa te anun ca pentru cuvantul cheie ales ( papetarie) am ajuns pe pozitia 4 in google .

papetarie spunea...

si inca ceva : multa bafta si sanatate in anul ce a venit . Stiu ca este cu intarziere dar.....

Daniela Patrascu spunea...

Niciodata nu e tarziu!!!! stai linistit Sulfy...si voua La Multi Ani! Sa fiti fericiti, sa va bucurati de viata asta chair daca uneori e grea, e a noastra...