Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 2 ianuarie 2010

Trei admini demenţi



Trei admini demenţi s-au strîns
La o cafea, bîrfă, rîs...


N-am fost singură, de frică :))
Am luat-o şi pe-asta mică.


Pentru-a părea mai slăbuţ
Mariusik zis" Negruţ"
L-am postat doar jumătate,
Este mult prea gras, măi frate
Şi loc în poza n-avea,
De-aia-a băut doar cafea,
De bere nu s-a atins
Dar, acasă...tot a lins...
Şi tortul neazvîrlit
Şi ceva fript sau prăjit.
Gexi doar s-a lăudat
Că vine, dar ....disperat
De la locul de parcare
A fost, iar Kyry cel mare
Săracu'..... am auzit
viţelul l-a halit.






6 comentarii:

mariusick spunea...

la intalnire eu am fost cu dana si bogdan o cafea sa bem.dar se pare ca dana amica mea si mama mea virtuala a pus ochii pe aurul meu de pe la mana de pe la gat,si cum este foarte agera bratara de la mana a luato si in geanta a bagat-o.offfffff dar m-am simtit asa bine cu doi dementi si o minidementa langa mine pe nume ANA MARIA o scumpete de fata.asa ca la urmatoarea iesire spelbooooooo sa imi dai bratare de 35 de grame ca te innegresc si pe tine:)):)):)):)):)):)):))

Daniela Patrascu spunea...

Bratzara ca bratzara , dar de lant nu te-ai uitat? ala il mai ai la gat? NU! sa pomenesti de DEMENTA!

Andrei spunea...

am vazut eu ceva pe celalalt site al tau, dar nu era ceva precis, asa ca te-am ratat din nou, as fi baut si eu o cafea cu voi.se pare ca tot singura esti, amicul tau nu a mai dat cam de mult un semn de viata, poate te mai gandesti.dupa cum observi eu nu ma dau batut, vreau sa te cunosc.Andrei.

Casyan spunea...

Va iubesc prieteni:*:*:*::*:**: si va multumesc ca sunteti alaturi de mine::*::**:**:*: Dana respect pentru tine,esti... nu am cuvinte...iti multumesc....
mariusick:*:*::**::*:*:* vb ta sa ma gandesc la tine - marius - razi - zambeste casian ! chiar iti multumesc si te poooooop dulce dulce dulce :P :D
K@mi - te vad ! super de treaba :*::**:*:**:*::* te pooooop
multumesc tuturor prietenilor : alionushk@ dj cata,cl@udia,@ndr@,gia,adychamp cristina,nicola cristi,claudia,laurentiu...multi multi...Va iubesc :*:*:*:*:*****:*: pupici

Daniela Patrascu spunea...

@Andrei ai revenit pe blogul asta mama?chiar ai ratat :)) stai tu linistit MARIAN este inca in peisaj, inca ne iubim, nu ai nici o sansa.
@Casy si noi te iubim, suntem alaturi de tine asa cum voi ati fost si sunteti alaturi de mine mereu.
Fruntea sus!Zambeste! Viata trebuie sa fie frumoasa!!!

Andrei spunea...

Nu-i nimic Dana. niciodata nu e tarziu, se va termina odata si odata si peisajul asta.