Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 24 februarie 2011

Ascultându-i pe BB-i


Şi-am zis verde sălcioară
BB-ii chiar mă omoară...
În oricare dimineaţă
Mă trezesc, din somn... la viaţă
Cu demenţe, nebunii
Leşini de râs, orice-ar fi
Te tăvăleşti, nu-altceva
De-asculţi Radio Prahova,
N-ai cum să-i abandonezi
Mai ales că poţi să-i vezi
Şi pe TV, în direct...
Nu mai e nici un secret,
Mie la maxim îmi plac,
Îi ascult, n-am ce să fac
Cafeaua-mi iese pe nas
Uneori... nu mai am glas
Rămân cu gura căscată
Când i-aud cum o fac lată
Dând cu bâta în fiţoşi...
BB-ii noştri haioşi
Luminează dimineaţa...
Aşa îmi trăiesc eu viaţa,
Într-o epocă crizată
Cu BB-îi o fac lată
Zilnic patru ore-n şir
Îi ascult şi nu "expir"
Adică "nu-nbătrânesc"
Înţelegeţi? Râd, zâmbesc
Cu toţi prietenii mei
Ascultându-i pe BB-i.






Niciun comentariu: