Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 15 februarie 2011

Păcălici de servici




În sfârşit... s-a terminat
Valentinul..., a plecat,
Jucăriile s-au dus
Pe şifonier... pe sus...,
Până anul viitor
Domnilor şi doamnelor...
Păcăliciul cel... orfan,
(doar ştiţi că-i sunt mare fan)
L-a-ntrebat pe Ţânţăreanu
Dacă-i mai merge... ciocanu'
El a răspuns că mai poate
Să facă sport peste noapte,
Peste zi, chiar peste-un an...
Dacă-i tare în... ciocan...
Doamnelor şi domnilor...
S-a tot lăudat de zor,
Cică-i foarte încurcată
Treaba c-o prostituată...
El din cincisprezece, are
Şi-anul ăsta, frăţioare
Încă patru fete, bune...
Lume, lume şi iar lume
Arcul şi taraba lui,
N-are cum s-o pună-n cui,
Nici Ciomu nu-l poate-atinge,
Ţânţăreanu încă-nvinge
Cinsprezece doamne-odată
Şi-asta fără nici o plată...
Ce să vă mai povestesc...
Chiar şi-acum, când scriu, zâmbesc
De ceea ce-am auzit
Dimineaţă. Aţi urmărit
Matinalalul cu BB-i?

Ia s-ascultaţi dragii mei
La Radio Prahova...
Doi BB-i ca sorcova
Veselă, plină de viaţă
În oricare dimineaţă,
Pe BB-i de-i ascultaţi
Sigur n-o să regretaţi.
Totuşi, ascultaţi la mine!
Ceva... nu prea merge bine,
Nu ştiu ce, că n-am ghioc
Dar, BB-ii-s comici foc

Dacă îi veţi asculta,
Orice tratament veţi lua,
Dependenţi de ei veţi fi...
Ascultaţi-i! Veţi zâmbi,
În hohote lungi şi dese...
Veţi vărsa cafea pe mese,
Veţi inunda tastatura...
Râdeţi....cât vă ţine gura...
De mine să nu vă luaţi
Cumva să îmi comentaţi...
De-aia vă avertizez,
Cum fac eu de mă distrez...
Matinalul cu BB-i
E bestial dragii mei!



Niciun comentariu: