Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 14 martie 2011

Modem de doi lei




Sunt aşa de supărată...
Nu vine şi Mai odată?!?
Am un modem de doi bani
Îl am de-aproape doi ani
Mai exact în Mai expiră
Contractul, nici nu mă miră
Pân-acu' o lună-aproape
Îl foloseam zi şi noapte
Şi nu avea nici un drac
De-un timp nu-s ce să-i mai fac
Ascult radio în zori
Cu-ntreruperi şi erori
De-mi vine să-l sparg, să-l toc
Modem prost fără noroc
Din zona portocalie,
Nu ştie că sunt dilie.
Şi BB-ii vreau s-ascult
Cu ei mă-nveselesc mult
În fiece dimineaţă...
Fir-ar să fie de viaţă
Cu modemul de nimic
Numai ştiu ce să-i mai zic
Dau cu euroii pe el
Iar el, un modem mişel
Funcţionează când vrea
Mai şi spune c-aş fi rea
Cei de la telefonie...
Fir-ar ea de şmecherie
Să-n-ascult eu dimineaţa
Matinal ce-mi schimbă viaţa...
Mă oftic, chiar mă oftic
Tace laptop-ul chitic
În loc de râs să leşin
Duc viaţă plină de chin
Fără Radio Prahova
Veselă ca sorcova.




Niciun comentariu: