Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 6 noiembrie 2009

Astă seară, în sfîrşit, datoria mi-am plătit!


În sfîrşit....din astă seară
Nu mai am gura amară
Tot veninul ce-l aveam....
Şi în suflet îl strîngeam ,
Zi de zi, azi l-am vărsat....
Doar un sms am dat
Şi datoria-am plătit
Celui care m-a jignit.
Sfat pentru gripa porcină
A cerut....
şi-o savarină
S-o pupe-în direct i-am dat.
Oare voi aţi ascultat?
Cînd sms-u-a citit,
Cred că s-a şi înverzit,
În versuri i l-am transmis
Şi la sfîrşit chiar i-am zis:
Şti cine sunt, şi-n sfîrşit
Datoria mi-am plătit!
Ştiţi de cine vă vorbesc....
Nu merită să-i rostesc
Numele aici pe blog....
Ăsta nu e
catalog
Să scriu nume de ........._ _taţi
Ştiţi prea bine, nu-întrebaţi!

Acest Blog DeMent e SFÎNT
Postez cuvînt cu cuvînt
Doar pentru amicii care
Au un suflet mare, MARE,
Şi IQ-ul dezvoltat,
Voi astăzi i-aţi ascultat?
Chiar de la cinci dimineaţă
Veţi avea zîmbet pe faţă.




Niciun comentariu: