Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 4 noiembrie 2009

BROASCA DILIE si NAOMI





Foarte dificil mi-a fost
Cînd am auzit pe post
Cine-i interlocutor...
De rîs am crezut că mor,
Nu ştiam cum să compun
Ea, el..??? nu ştiu cum să-i spun...
Doamna Naomi sau domnul?
Care-a ridicat săpunul
Şi-a făcut-o să se ştie

De toţi ... iar Broasca Dilie
Aflînd ce mult şi-ar dori
Naomicînte-o zi
La Eurovision,
S-a gîndit că-i de bonton
Să o ia la întrebări ,
Fără duş şi-alunecări,
Cu-un glas de privigheonoaie
Şi-un trup sclipind din gunoaie
De Moga s-a tot rugat
Iar acesta .... săturat,
A lucrat pentru bărbată,
Deşi n-a fost costumată...
Totuşi ne-a răcnit un pic
Pînă cînd Broasca-a fugit
Strigînd AJUTOR, SĂRIŢI!!
Aveţi grijă! nu răciţi!!!

6 comentarii:

Lavinik spunea...

Pana si broasca s-a speriat de "frumusetea" numita Naomi...Pai daca canta la Eurovision nu o sa mai participe Romania in veci la Eurovision! Tot inainta dana cu poeziile ca sunt tari.Pupici!!!!

Daniela Patrascu spunea...

multumesc Lavi! normal ca n-am sa ma las , doar Broscuta noastra ne ofera zilnik asa cum mi-am dorit din suflet, clipe de zambet si bucurie....cum sa ma opresc tocmai acum?

Unknown spunea...

Dana strutilor nu le plac poeziile!!!=)) la naiba.sa nu comentezi ceva in stutii mei sau avioanele tale!!!!!!

Unknown spunea...

si apropo fara cenzura!!!!=)))))

Unknown spunea...

Dana nu lucreaza la radio 21 dar este poaeta de servici pt voi!!! sa nu comentezi ceva in avioanele tale ,in seara sata sunt bine dispus, la naiba

Anonim spunea...

1