Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 11 noiembrie 2009

BROASCA DILIE si MITICA DRAGOMIR







Scumpa mea, Broască Dilie

Vreau să-ţi spun o smecherie
Tu, cred că eşti conştientă,
Sincer, cît sunt de dementă
Şi-n oricare zi te-ascult,
Te-ador din ce-n-ce mai mult,
Nu trebui să-ţi mai explic
Că fără tine-s NIMIC,
Însă astăzi, draga mea

N-am putut în lumea ta
Să pătrund.... oricît am vrut,
Pe Mitică cel bătut
De trei ori pe zi,...... nu-l plac,
Asta sunt, n-am ce să fac,
Dar, azi chiar nu am fost tristă
Însă....nu sunt microbistă,
După cum şti foarte bine
Şi nici n-am uitat de tine,
Dar, Mitică-a fost birjar
Cînd te-a înjurat....şi-un par
Peste ceafă trebuia
Să-i fi dat, Broscuţa mea
Ai văzut şi tu ....ce fiţe
Are cînd spune "fetiţe"?

Cică-s cele mai perfecte
Alea...botă, nu deştepte,
Trup şi tîţe cît găleata
Să-aibe şi e "bunuună" fata
Pentru orice fotbalist.
Eu, l-aş duce la dentist
Pe Corleone....să-i scoată
Toţi dinţii, să-i pună placă
Poate-nvaţă să-ţi vorbească
Şi n-o să te mai jignească,

Sau ..... în a lui pălărie
Să-i postăm mare piftie,
A usturoi să miroasă,
Să-l bîzîie-o muscă grasă
Mare cît o.... limuzină,
Exact cît musca porcină,
De mine să pomenească

"Dilia-roşie-broască"
Cum am fost supranumită,
Broscuţa mea cea iubită.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Sa inteleg ca esti o broscuta rosie?
Ai dreptate,nu poti fi microbista, inca nu am vazut broaste jucind fotbal.
Frumoase pamfletele pt Broasca dilie.
Felicitari Radio 21 si tie Broscuto rosie!

Daniela Patrascu spunea...

Multumim pentru felicitari! dar ce bine ar fi fost daca te-ai fi semnat!
Ai inteles bine...am fost botezata de iubitul meu Broascuta rosie.