Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 23 mai 2009

ASCULT RADIO 21

In criza financiară
Sunt toţi cunoscuţii mei,
Criza e-n întreaga tara,
Dar, au fost ani si mai grei,
Cand strîngeau sticle la şcoală,
Adunam maculatură,
N-aveam ce pune în oală
Si nici ce băga în gura.
Pe-ntuneric învăţam,
Nu aveam ce cumpăra
Si totusi nu ne plîngeam
Ca azi,cînd poţi compara
Ce e rău si ce e bine,
Preţ prea mare sau prea mic,
Ce-a fost ieri,ce va fi mîine,
Sa ai tot, sa n-ai nimic.
Eu,pe mulţi i-am invatat
Cum prin criza sa răzbească:
21-AM ASCULTAT
Si-am o viaţa boierească.
Îi ascult din zori în noapte.
Cu concursuri criza-invingi,
Nu-s doar zvonuri,sunt chiar fapte
ASCULTA-I SA TE CONVINGI !!!
Doar un sms tastezi
Anuntandu-i ca -i asculţi
Si n-o sa-ti vina sa crezi,
Esti in gasca celor mulţi
Ce asculta si iau bani
Fără cel mai mic efort
21are fani
Din Timis pînă în port.
ASCULTA-I , VEI CÎŞTIGA !!!
Fa si tu la fel ca noi
Nu te mai gîndi, nu sta !
DA-I PE 100 CU 2 !
Din zori cînd dementa-i mare
Si stirile-s in neştire,
Criza-ti va fi sărbătoare
Si n-are ce sa te mire
Cand tu vei fi anunţat
Telefonic,de-i asculţi :
DOMNULE , AŢI CÎŞTIGAT !!!
Cărţi, C.D.-uri si bani mulţi !

Niciun comentariu: