Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 26 mai 2009

DEMENTA SAU DEPENDENTA DE RADIO21

Toţi mă-întreabă:"-tot cu ei?"
Pentru tine-s nişte zei?
Ce cîştigi ? ce-ai cîştigat?"
Eu le spun : "-i-am ascultat ,
Şi-i ascult de-un an aproape ,
Din zori pîn' aproape-n noapte .
Îi ascult cînd mă simt bine ,
Şi cînd supărarea vine ,
Îi ascult!!! cîştig şi eu
Ceea ce vrea Dumnezeu...
Un fular ... sau un tricou,
O diploma ... , da'-n al meu
Suflet nu asta contează!
Muuulţi , întîi negociază
Pentru orice-ar oferi...
Dar eu zîmbesc zi de zi,
Zi de zi fără să ştie
Ei îmi transmit bucurie,
Zîmbet, chiar hohot de rîs...
Oare ce-ar mai fi de zis?
Oare cine-ar trebui
Să plătească într-o zi?
Ei ?cu poantele nebune
Revărsate peste lume?
Sau noi , toţi cei ce-aşteptam
Şi primim fără să dăm?


Niciun comentariu: