Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 18 mai 2009

CINE DOAMNE-O FI FUGARU'?



M-am gandit, paragandit,
Dar raspunsul n-am gasit...
Vre' unul de da cu paru'???
Sau cu pliciul in cucoana...!?!
O fi chiar Silviu Prigoana?
Sa-l intreb nu-mi este greu...
Desi nu-i patronul meu...
La Cristaxi am sunat
Si-acolo am intrebat...
Nici la Taxi2000
Nu se stie cine-o fi...
Tatal meu,la Cobalcescu,
Zice: "intreaba-l pe Escu"...
Taxi Leone mi-a spus:
"Intreaba-l pe cel de sus!"
"CEL DE SUS?"chiar m-am blocat...
Pe cine n-am intrebat...
Nu ma-ntelegeti gresit !
Pe nimeni n-am hartuit...
Doar am intrebat ...subtil...
Chiar si pe al meu copil...
Pe nor'mea , ba chiar pe mama
De-ncepuse deja drama...
Si-am lasat-o mai usor,
Dar ....cand intru-n dormitor,
Sotul meu, in soapta-ntreaba:
"Cine e Fugarul ,draga?"
Am crezut ca-nebunesc...
Oare unde sa-l gasesc?
Daca voi aflati, cumva...
Ii spuneti si lui Dana?



"Toti cei care accepta provocarea de a-l gasi pe Fugarul de la Radio 21, pot afla mai multe despre el, ce au de facut si ce e bine de stiut in legatura cu aceasta campanie de cautari pe www.fugarul21.ro."

Niciun comentariu: