Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 17 mai 2009

BARFITOAREA...

Intr-o joi, de dimineaţă ,
La birou , ca de-obicei …
Vine-o blonda-nalta , creată ,
De pe la etajul trei .
Vazandu-ma ca zambesc ,
Zice :
,, -Ce s-a întîmplat ?”
Eu , cum stiti , va urmăresc ,
Si …răspuns nici nu i-am dat.
Pe-o colega-atunci o-ntreaba ,
Curioasă si-egoista…
,,-De ce rade Dana dragă ?
M-a văzut pe mine tristă ?”
Cu casca intr-o ureche ,
21 ascultînd ,
STATIA FARA PERECHE ,
Mai mereu ma vezi razand .
Raspuns incert a primit
Si din nou m-a intrebat :
,,-Spune-mi draga ! ce-ai patit ?
De ras , parc-ai lesinat….”
-Sunt in statie-am raspuns,
Ce-i asa de complicat ?
Zambetul tu-l ti ascuns ?
,,-Eşti în staţie ? ce-astepti ?
Autobuz sau metrou ?”
Plictisită zic : -"cai drepti" ,
Ascultam la radiou…
Sa-ti traduc ? IN S-T-A-T-I-E
Stau din zori, cand plec de-acasa ,
Fiindcă-i doar distracţie ,
Pană cînd noaptea se lasă .
,,-Am crezut ca razi de mine”
-Ai crezut si ai greşit !
Îi ascult si-mi merge bine ,
Iar de-acum m-ai plictisit .
Si-a luat coada , cum se spune
Ca o vulpe-ntre picioare
Si-a plecat sa-si mai adune
Note de povestitoare.

Niciun comentariu: