Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 19 mai 2009

RASPUNS DE DEMENTA



Ce-ai putea să te aştepţi
Oare de la trei Demenţi?
Dar de la una ca mine?
Şi mai dementă , ştiţi bine...
Astăzi , spre ei am plecat...
Nu spun cum m-am îmbrăcat...
Ce unghii pictate-aveam ,
Dar la gît bălăngăneam
Ca viţeaua la păscut,
Telefonul unde-ascult
Bineinţeles 21.
Mă... opreste-n stradă unu'
Şi-aproape-n şoaptă mă-întreabă:
"-Eşti Fugaru , doamna dragă?"
Eu , cu casca în timpan...
Dementă fără ..."program"
Nu l-am auzit ce-a zis,
Însă nu l-am contrazis
Şi-am dat să plec înainte...
Tipul, avînd... doua ţinte
Probabil , spuse mieros :
"-Eu te rog aşa frumos
Să-mi răspunzi la întrebare:
Eşti cumva Fugaru , oare?
Iar tu..."ţipînd dintr-o data :
"-Cu urechea astupată
Nimic nu îmi iei în seama,
Ce tot asculţi? cum te cheamă?"
Aaa!!de fugar aţi întrebat?
Nu sunt eu , dar am aflat
Că-i un tip 'nalt, brunetel...
Şi-l găsiţi...acas' la el.
Am plecat , doar mă grăbeam,
Chef de taclale n-aveam,
Iar el a rămas uimit
De răspunsul cel primit.
Eu, dementă învechită
Am plecat mult mai grăbită
Ascultînd fără-încetare
Radioul cel mai tare,
Ce-l ascult chiar zi de zi.
Ascultă-l !!! chiar vei zîmbi !!!
Nu contează de cîştigi,
Totul e greul să-nvingi,
21 urmăreşte
Cu noi şi te-nveseleşte!!!