Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 28 septembrie 2011

Lacrimă de Lună

V-aș spune: viața-i ușoară!
Aș minți, și-ar fi păcat,
Este grea, dar i-o comoară!
Eu, cu ea m-am împăcat.
Îmi aștern cearceaful moale,
... Chiar dacă nu-i nou, nouț,
Din vocale și consoane
Să iasă ceva drăguț,
Visând ca în drumul meu
De "sfinți" să nu prea am parte
Căci numai cu Dumnezeu
Putem merge mai departe.
Vă provoc, în astă seară
Cu toții să ne rugăm
Pentru-o viață mai ușoară,
Sufletu-n palme să-i dăm
Fecioarei mult prea Curată
Și Fiului Său Prea Sfânt,
Domnului, ce niciodată
N-a uitat de-acest pământ.
Dă-ne Doamne sănătate
Și răbdare, să răzbim
Așa multă nedreptate
De care ne tot lovim,
Dă-ne Doamne, Tu putere,
Mințile ne luminează,
Și scapă-ne de durere,
Doamne, Binecuvântează!
Amin!

Noapte bună!

Niciun comentariu: