Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 4 septembrie 2011

O Picătură de cafea

Să ştiţi că nu-i vina mea,
Aparatu-i vinovat...
Am focalizat cafea,
Dar el, ce-a vrut a pozat.
Acum... ce mai tura-vura...
... Bine că nu-i altceva,
Şi m-ascultă tastatura,
Compune ea o cafea,
Sper să nu fie amară!
Eu, dispar pentru o vreme...
A rămas ceva de-aseară
De mâncat... deci am probleme,
Nu le pot lăsa aşa...
Şi revin, cu burta plină,
Să beau cu voi o cafea
Doar ştiţi că-s o gospodină
Cea mai cea de pe aici,
Nu las resturi să se-adune.
N-am dreptate dragi amici?
Nu fac eu doar fapte bune?
Am spălat şi farfuria...
Am pus-o şi la uscat,
Am postat şi poezia...
Şi din suflet v-am urat:
Să aveţi o zi minunată!
O duminică splendidă,
Cu-a mea cafea aromată!
Sper că n-a fost prea acidă
.

Niciun comentariu: