Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 26 septembrie 2011

O Picătură de cafea

Vai de mine ce-am păţit!!!
Alt pahar am nimerit,
La nuntă-am fost invitată
... Şi-am băut chenzina toată,
Lichid închis la culoare
Şi-am băut... burta mă doare,
Iar acum pe budă stau,
Înapoi n-am cum să dau
Banii ce-am împrumutat
Fiindcă-azi noapte m-am distrat,
Nici nu pot să mă ridic,
Şefului ce pot să-i zic?
C-am băut butoiul tot,
M-am pătat pe nas, pe bot,
Şi-am dormit o noapte-n şanţ,
Că nu mai am nici un şfanţ...
Tulburelul bată-l vina
Mi-a sustras toată chenzina
Mai bine făceam cafea,
Nu mă ştia nimenea
Cum stau pe budă-n grădină
În această toamnă lină
Şi mă gândesc la minciuni.
Să bem cafeaua de luni,
Dragii mei, sper c-aţi zâmbit
Eu de râs m-am prăpădit,
Acum la muncă-am plecat,
O zi făină v-am urat
Şi-o săptămână de vis!
Doar n-aţi crezut tot ce-am scris.

Niciun comentariu: