Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 25 septembrie 2011

Lacrimă de Lună

Priviţi noaptea, cum revine,
De parc-am chemat-o eu,
Se aşează peste rime,
Peste toate-n jurul meu,
De nimeni nu-i pasă ei,
... Îşi ridica Luna-n băţ
Să privească, dragii mei,
Care-i cel mai şugubăţ
De pe la petreceri, nunţi,
Cu-n pahar de vinişor,
În dans straşnic... chiar desculţi,
Ne-având timp de "somn uşor",
Toată noaptea să petreacă,
Cum obişnuiau bunicii,
Ascultau la pickup placă,
După ce-adormeau piticii...
N-am băut bere la ţap,
Nici la sticlă nu servesc,
Poate m-am lovit la cap
Şi deja cred c-aţipesc...
Visez prime, beneficii,
Nunţi, botezuri, gramofoane
Printre-atâtea artificii,
CD-uri, boxe, butoane...
E prea mult, eu mă retrag,
Mâine-n zori plec la servici.
Somn uşor, cu mare drag,
Vă doresc, stimaţi amici!

Niciun comentariu: