Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 27 septembrie 2011

O Picătură de cafea

Nu e nici o șmecherie,
În cană portocalie
M-am gândit să vă ofer
... Cafeluța mea cu fler.
Încă n-am gustat din ea
Dar, până îmi veți vota,
Pagina mea durdulie
Mare cât o gămălie,
Orice vis vă împlinesc,
Dup-aceea mă feresc
Să mai ies cu cafeluța.
"A înebunit Dănuța!",
Parc-aud pe undeva...
Am băut multă cafea,
Ăsta-i marele mister,
N-am ieșit din frigider
Și nici din congelator,
Doamnelor și domnilor
Citeam în grabă ziarul
Și am vrut să-mi vărs amarul
Pe ceșcuța de cafea,
Am uitat să suflu-n ea
Și limba mi-am opărit.
Vă las, nu v-am părăsit,
Dar îmi este tare teamă
Că mă veți lua în seamă
Spunându-mi c-aș fi dementă,
Sau de facebook dependentă.
Acum fug, vă las cu bine,
Dar ne mai citim și mâine!

Niciun comentariu: