Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 27 iunie 2009

BUN VENIT LA RADIO 21 NICO!!!



De-azi avem o voce nouă !!!
A ... rupt radiou-n doua
Cu vocea ei minunată ,
Un pic emoţionată
Dar a fost ceva de vis !!!
Cînd şoptea , ca-n paradis
Cu toţi parcă ne simţeam
Şi-în ringul de dans pluteam.
Nico ... bine ai venit!!!
Cred că-i locul potrivit
Pentru tine , pe noi toţi
Astăzi ne-ai cam pus pe " roţi "!
21 e-n lumină
Cu vocea ta feminină !!!
Însă ...fi foarte atentă !!!
Trebui să devii dementă !!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

nico,imi place de tine la nebunie,ai o voce minunata si ne faci sa zambim in fiecare dimineata,bravo tie si bravo radio 21.cei mai tari...pup

Anonim spunea...

da are o voce frumoasa, dar e foarte antipatica cum pune ea accentul pe cuvnte si intonatia, este respingatoare, se vede asa undeva foarte sus fata de ascultatori si de multe ru, personal, schimb frecventa.
Exact cum se intampla cu huidu de la kiss cand face pe italianu exact asta e senzatia, ceva urat.

Daniela Patrascu spunea...

De ce nu ai avut curajul sa te semnezi?

adryan spunea...

Eh mie imi place de Nico pe deasupra k ii si frumoasa ii si desteapta foc si ii hotarita pe cea ce face,si sincer mie unu imi place cum vb ea nu vad nimic rau in asta cred mai degraba k ii invidea aici,dar nui nimic bravo Nico meriti acest job esti OK,NOTA 11 din 10.

Daniela Patrascu spunea...

Si mie imi place de vocea ei, mi-ar place si comentariul tau daca l-ai corecta...dar asa...tu ce nota ti-ai da? daca fiica mea de 8 ani ar face atatea greseli pe fraza, mi-as pune streangul de gat, crede-ma!Sper sa citesti acest raspuns.

Daniela Patrascu spunea...

Si mie imi place de vocea ei, mi-ar place si comentariul tau daca l-ai corecta...dar asa...tu ce nota ti-ai da? daca fiica mea de 8 ani ar face atatea greseli pe fraza, mi-as pune streangul de gat, crede-ma!Sper sa citesti acest raspuns.