Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 26 iunie 2009

PAUNESCU SI PIERSIC DUPA PARTY

Fugarul cel căutat
În concediu a plecat ,
Însă-a mai avut curaj
Să ne lase un mesaj ,
Nouă , cei ce l-am găsit...
Nici măcar nu s-a gîndit
Că se va-întoarce din nou
Şi nu va mai fi "erou"
Aşa cum s-a lăudat...
De-acum toţi am învatat
Întrebarea... şi-ntrebăm
'Nainte să salutăm
"Eşti Fugarul 21 ???"
Aşa salută romanul
Fiindcă-aşa-i la modă-acum
Pe oricine vezi pe drum .
Toţi cei ce l-au fugărit
În THE GATE ne-am întîlnit
Şi-o petrecere-am încins...
A ieşit ceva de vis !!!
Am ciocnit şi am dansat ,
Orlando s-a transformat
Din Naomi în Gigel ,
Din Becali în Ionel
Dolănescu , Iliescu ,
Vijelie şi Băsescu...
A fost tare , ce sa zic ...
Invitat chiar şi Piersic
Şi nici ..."eu" nu am lipsit
Păunescu cel vestit ...
Chiar dacă mă eclipsa
Năstase cu vocea sa...
Însă Fabrica Dementă
Lasă-n suflet o amprentă
De voie buna şi haz ,
De-ai uitat orice necaz
După ce i-ai ascultat...
Ciocoflendere-ai plecat?
'Ti-ajunge ! ce Dumnezeu ?
Dragii mei... eu am venit ...
Lui Escu cel ciufulit
Să îi urez La mulţi ani !
Femei multe şi mulţi bani !

Un comentariu:

Anonim spunea...

''in primul rand LA MULTI ANI pentru escu.si felicitari sincere pt doamna dana,si acum felicitari orlnado popescu si toti ce sunt implicati in proiectul radio21.felicitari va iubesc mult si dana inca o data bravo esti super tare.va pup paaaaaa