Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 13 iunie 2009

SCRISOARE DESCHISA FUGARULUI DE LA 21

Domnule Fugar , ţi-as scrie
Pe o coală de hîrtie...
Dar adresa ta-i ascunsă
Cum sunt eu acum de plînsă.
De ce ? Toata lumea ştie !
De-asta vreau să-ţi spun şi ţie :
Din 'nainte de concurs,,,
Nu rîdeţi , că nu-i de rîs !
M-au întrebat şi pe mine
Cum te-au întrebat pe tine ,
Loredana si cei cinci ,
Vînătorii tăi voinici
Dacă sunt cumva fugarul ...
Înţelegi care-i amarul ???
Am tricouri , am trei chiar
De-asta poate n-ai habar...
Eu ... port peste tot tricoul
Fiindcă iubesc radioul
Şi de-aceea toţi mă-întreabă :
Eşti cumva Fugarul , dragă ?
Aşa , dacă aş avea
Tricou , nu m-ar întreba
Nimeni , cînd pe mine-ar scrie ...
Mare... asa... la jmecherie
Ca să vadă tot romanul :
NU-S FUGARUL 21!
Deci , Domn Fugar, faci pomana ?
Îi dai tricou şi lui Dana ?

Niciun comentariu: