Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 12 iunie 2009

Frumoasa lu' tati (Elena Basescu)

În castelul tatei, de la Cotroceni,
Tînăra domnită smulge buruieni
Dar, e foarte tristă, fiindcă n-a găsit
Fir de cocaină, cum şi-ar fi dorit,
Plînge si suspină , foarte supărată
Fiindcă de tătic ea a fost mustrată :
"-Nu vezi, tu , fetiţă , ce mulţi te-au votat ?
Degeaba măi fată le-ai tot demonstrat ?
Cît eşti de precoce şi asta de mică,
Nici măcar de mine, văd că nu au frică,
Le-ai dat şi un scaun ...electric... şi-ai stat
Cu "succesuri" multe prin ploaie-ai donat
Păpuşi,ursuleţi şi l-ai admirat
Pe-al meu Boculeţ cînd a "editat"...
Ai făcut atîtea pentru-acest popor...
Te-a văzut o tară, la televizor...
Ce fata frumoasă şi ce tata are !
Te du la Bruxelles-la euro parlamentare!
De-acum ai vechime , ai experienţă
Doar te-am educat cu perseverenţă...
Dar ai grijă , tată, că pleci cu duşmanii,
Nu cumva pe drum să îţi fure banii,
Să-şi cumpere oi sau vre-un jucător,
Ai grija în spate , că-n faţă-i Tudor !
Plin de nervi pe mine şi pe toţi ai mei
Ai grija fetiţo ,că duşmanii-s răi !
Să m-anunţi de grabă şi cît ai clipi
Le retrag mandatul de nu vor simţi!"
-Ascultă-mă tată! Dragul meu tătic ,
Plec în lumea largă , n-am găsit nimic
Să culeg şi eu din a ta grădină ,
Nici măcar un fir, rupt de cocaină
Un decret as da-înainte să plec
Şi tot rezervorul resursei să dreg ,
Să las tineretul să viseze-n voie
C-am depăşit criza, că n-avem nevoie
De nimic în plus ,decît de seringi
Să te-ajut eu tată duşmanii să-învingi!

Niciun comentariu: