Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 7 iunie 2009

DESCHILOTAREA FUGARULUI DE LA 21

Pe litoral ne distrăm
Dar pe voi va ascultăm,
La terasă am cerut
21 la- început...
Apoi felul 1, 2...
Si v-am ascultat pe voi,
Pe plajă cît ne-am bronzat
Tot cu 21-am stat.
Sunt de plajă îndrăgostită
Dar sunt Dementă-întărită...
Iar pentru-al vostru Fugar,
Marele ... milionar,
Am un mesaj arzător :
Cît e el de călător...
Să-l ferească Dumnezeu
Sa îl întalnesc chiar eu!
C-am să-l las fără nădragi
Sa-mi răzbun DJ-ii dragi,
Pe care el îi jigneşte
Zi de zi cînd le vorbeşte
Răguşit si artăgos,
Imfumurat si fitos :
Tu, Fugare eşti doar unul
Noi si Radio 21
Suntem mulţi, te urmărim,
Vei vedea că te găsim
Si fulgii-ti vom jumuli,
Mai fugare , zi de zi !!!
Pînă cînd ai sa ajungi
Ca un cerşetor sa plîngi,
Vei vedea , roata se-ntoarce
Tu, ca un motan vei toarce
Făr-un ban în buzunar...
"Marele ... milionar..."
Si-ai sa-ncepi să-ti ceri iertare
De la DJ, "frătioare"...
Iar noi toţi, de mila ta...
Un... indiciu îţi vom da.

Niciun comentariu: