Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 30 iunie 2009

FINAL DE CONCEDIU





































Concediul de vară-a trecut ...
Într-o grabă... n-am văzut
În ce viteza s-a scurs...
Dar a fost ...
de vis , s-a dus
Fiindcă-a fost prea minunat.
Am trăit
adevărat...
O săptămîna la mare...
Restul ...
rîs la ... disperare
Rîs non stop , fără oprire
De nu-mi mai veneam în fire ,
Rîs şi ... dans cu voie bună ,
Toţi ai mei poa' să vă spună
Cum de burtă mă ţineam
Şi ... rîdeam , da' ce rîdeam !
Era seară ... era zi...
Eu rîdeam cît ai clipi ,
De dansat ce să mai zic...
Ce-mi place , nu pierd nimic .
Mă trezeam cu noaptea-n cap
Fiindcă n-aveam ce să fac ,
Trebuia ... să îi ascult
Deci ... n-am dormit ... foarte mult
În loc de somn... m-am distrat
A fost aşa minunat ,
Aşa de multă demenţă ...
Şi n-o spun din "complezentă" .
Din zori... de cînd mă trezeam
Îi ascultam şi ... rîdeam .
Dar , de-acum... s-a isprăvit .
Doar concediul ... ce-aţi gîndit ?
Demenţa ? sfîrşit nu are ,
Creşte din ce-n ce mai tare
Parcă ... drojdie i-ar pune ...
Fabrica-i plină de glume...
Cu ... Broasca Dilie-atentă
Să atace vre-o vedetă ...
Vre-un... parlamentar ... defect
Să-i ia interviu " direct ",
Sau cu...Ştirile-în Neştire ...
Demenţa e nemurire ,
Veselie-n zori de zi ,
Ascultă-i ! şi vei zîmbi
Poate mult mai mult ca mine ,
Radio 21 vine
În fie'ce dimineaţă
Doar cu zîmbete pe fată .























Niciun comentariu: