Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 16 iunie 2009

TREI SMS-URI SI-UN SFARSIT FERICIT

1 ; Fără tricou eu voi muri!!!
Să-mi aduceţi baterii
La mormînt în loc de flori
Să v-ascult din zori în zori!!!

2; Să-nţeleg că orice-ar fi
Eu tricou nu voi primi?
Hai Răzvane , nu-înţeleg...
Vreţi ca Escu să alerg?
Pe strada?Chiar nu-mi e greu,
Da-i păcat de Dumnezeu !
Tocmai eu tricou să n-am ?
Vezi cîta dreptate am ?
Cîte mesaje trimit?
Iar voi vreţi s-alerg în slip?
Uite , tac, nu zic nimic...
Pentru-a fi tu lămurit
Iată eu ce m-am gîndit:
Ascultători-i întreabă
De merit tricou şi bagă:
Un tricou doar pentru mine!
V-am pupat şi numai bine!
3; Telefonul a vibrat...
Cineva mesaj mi-a dat...?
Îl citesc şi sar şi tip !!!
Crezusem că-i doar un bip
Dar dorinţa arzătoare
În sfîrşit a prins culoare !!!
AM TRICOU, DA AM TRICOU!!!
Să mă duc la radiou
Roxana m-a anunţat
Am sărit şi am strigat :
Fericirea iar e-aici !!!
Toţi colegii de servici
Au aflat că-s fericită
În sfîrşit mă simt iubită!!!
Şi-as vrea să vă multumesc !!!
Cu sufletul-mi DeMentesc!!!

Niciun comentariu: