Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 11 august 2009

BROASCA DILIE E CEA MAI TARE !!!










Astăzi scriu o poezie
Doar despre Broasca Dilie ...
Cea tare-n gura cu toţi ,
Cu parlamentari şi hoţi...
Cu VIP-uri şi cîntăreţi ...
Poate chiar şi cu scheleţi
Mai şti cui ia interviu ?
Eu una chiar nu mai ştiu...
La mult te poţi aştepta
Să afli din partea sa ,
Dar , acum ... v-aş povesti
Ce-a păţit Broasca-într-o zi
Adevăru' adevărat
Să vi-l spun ... proaspăt , curat
Ca laptele muls recent ....
Broasca a dat faliment .
Cum ? nu vă grăbiţi s-aflaţi
Staţi mai bine şi-ascultaţi...
Deci Broscuta cea dilie
A fost la radiografie
Fiindcă dinţi-îi tot creşteau ,
Tot ce întîlneau muşcau ...
Iar Broscuţa devenea
Canibal de catifea
Trei măsele i-au extras
Şi-a rămas fără de glas...
A fost groaznic vă daţi seama ?
Pe mine m-a topit teama ...
Operaţie măi mamă
Ca la o cezariană ...
Cu trei gemeni , nu oricum ...
Norocul meu că-ş pe drum
Şi nu pot rîde aşa ...
Toata lumea s-ar uita ...
Dar , în fine , cum ziceam ,
De mila Broaştei "plîngeam"
Că este falimentară ...
Intervenţia dentară
A secat-o de tot , frate
De-a căzut Broasca pe spate
Iar eu , rîd pe îmbufnate...
Nu se poate ... nu se poate....
Broasca noastră-în faliment...
Doamne ce doctor dement
Să-i ceri tu unei Broscuţe
Şi bruma din opincuţe ?
Din şosete ... sau din lac ...
Doamne , Doamne , ce mă fac ?
Dacă Broscuţa m-a prins
Îmi ia interviu aprins ...
Mi-a pus ea gînd rău de mult ...
De aceea-o tot ascult ...
Chiar dacă e-n reluare
Broasca este cea mai tare!!!









Niciun comentariu: