Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 24 august 2009

SA-L SUSTINEM PE ORLANDO!!!


Oare s-a mai pomenit?
Cine o mai fi slăbit
În două luni 15 kile?
În doar 61 de zile?
Nu pot crede-aşa ceva...
Dar asta e demenţa...
Iar pariul e ...pierdut.
Deci ... eu ce am de făcut?
De la muncă am de gînd
Să mă-învoiesc vrînd, nevrînd
E-o demenţă, nu o dramă
De-înfăptuit, la Romană
Pe Lupoaică va urca
Orlando şi va ... lătra,
Deci... n-am voie să lipsesc
Trebuie să mă hrănesc
C-o demenţă inedită
Şi voi fi chiar fericită
Pe Orlando să-l susţin.
Deci... bineînţeles că vin
Doar la demenţe sunt... prima,
Scuzaţi lauda, dar rima
Este şi de-această dată
Pur şi simplu vinovată,
Iar pariul e pariu,
Mai devreme, mai tîrziu
Trebuie plătit sau luat.
Orlando n-a cîştigat,
Eu, ascultător fidel
Voi fi alături de el
Să-l susţin încă odată,
Sunt dementă, nu turbată,
Însă un lătrat nu strică!
Veniţi sau vă este frică?
Să-îndeplinim demenţa!
Nimeni nu vă v-a muşca!!!


2 comentarii:

Anonim spunea...

Draga dementule,suntem alaturi de tine!!!!
Sa ne mai bucuram de inca o dementza...latram de 21 de ori..impreuna...

Lavinik spunea...

Chiar daca a pierdut pariul tot il sustinem pe Orlando...la bine si la greu impreuna;)