Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 8 august 2009

UN RASPUNS INTARZIAT ....



Pe 18 .07 am sunat ...
Şi în direct am intrat
Dar , n-am putut să m-abţin ,
Chiar am lăcrimat puţin...
A doua zi ,
cineva ...
De mine , cu foc rîdea...
"-
Ce-ai făcut Dana , ai plîns ?
Cred ca ţi-o fi fost de-ajuns
Cît de mult ai încercat ,
Pînă-n direct ai intrat ,
De aceea ai plîns nu ?"

Ce-ar fi să răspund acu' ?
La ... Dj şi-ascultători ,
Eu , vă ascult de cu zori
Zi de zi , doar fiindcă ...
vreau
În calea cui oare stau ?
Nu-i normal tristă să fiu
În ziua în care ştiu
Că-în concediu aţi plecat ?
Ce-i atît de comentat?
Parcă singura aş fi
Ce v-ascultă zi de zi ...
Mai sunt destui oameni care
Vă ascultă-încet sau ... tare
Zi de zi şi vă îndrăgesc ,
Chiar e-aşa de nefiresc ?
Noi în concedii vă luăm
Peste tot şi v-ascultăm ...
Oriunde-am călătorii ...
A sosit
ultima zi....
De mîine ... relaş total ...
Dar va trece ca un val........
Şi vă-întoarceţi măi băieţi ,
Veţi fi din nou cinci DeMenţi
Cu demenţe ... mai de soi
Să ne-înveseliţi pe noi ,
Fanii voştri-împătimiţi ,
Hai ... în concediu plecaţi !!!
Să aveţi zile frumoase !!!
Linişte şi pace-n case !!!
Şi-o vacanţă minunată
Cum n-aţi avut niciodată !!!

Niciun comentariu: