Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 2 august 2009

FARSA DE WEEKEND

"Neaţa bunii mei amici !
Bine aţi revenit aici !
Weekend-ul să-l transformăm

Să zîmbim , să ne distrăm
Numai alături de voi
Pe-100 virgula 2 "!
Sms-u' aşa suna ...
Pe chat ..cu toţi îl ştia..
Toţi de abia aşteptam..
Şi atenţi îi ascultam
Emisiunea să-înceapă ...
Însă Blaj , la status :
TZEAPAAAAAAA!
A scris ...şi ... au început
Să transmită ....am crezut
Că leşin ...cînd au zis
:START !
Un balon parcă s-a spart
Şi pe spate am simţit ...
Că ne ducem ...s-a sfîrşit !!!!!
Ne-au prins cu cioara vopsită !!!
Şi cu mîţa-răvăşită ...
Mai vicleni ca noi au fost ...
Şi ne-au demascat pe post
Ce plan secret am avut ...
Au ştiut de la- început ?
Cineva le-o fi şoptit ?
Nu ştiu sigur... n-am simţit
Încă , dar nu e tîrziu ...
De aceea azi vă scriu :
Dragi ascultatori iubiti
De-acum vom fi mai uniti
Un plan "B"mult mai de soi
Discutat doar între noi
Pe furiş vom redacta ...
Las' că NE VOM RĂZBUNA!



2 comentarii:

Lavinik spunea...

Prima care lasa comment!DA o sa ne RAZBUNAM,si s-ar putea ca RAZBUNAREA SA DOARA.Sa va pregati k urmeaza razbunarea noastraaaaaa.PAZEAAAAAAAAAAA

Daniela Patrascu spunea...

NE VOM RAZBUNA DOAR PENTRU CA NOI IN CONCEDIUL NOSTRU II LUAM CU NOI,DAR EI PLEACA SINGURI IN CONCEDII SI LASA ATATIA ASCULTATORI IN ASTEPTARE....TREBUI SA FIM UNITI!SA NE GANDIM CE FARSA MAI PUTEM SA LE FACEM PENTRU ULTIMul WEEKEND PE CARE IL VOM PETRECE IMPREUNA ININTE DE CONCEDIUL LOR......VENITI CU IDEI....MA GASITI LA ID danap1967