Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 14 august 2009

MI-E DOR DE FABRICA DEMENTA!!!!!


Mult a fost ... şi greu mai trece
De azi mai sunt zile ... zece,
N-ar fi cine ştie cît
Dar mi-e-aşa dor să-i ascult ...
M-aş trezi în zori de zi
Şi-aş avea de ce zîmbi,
La şapte fără ceva
Cînd începe Fabrica,
Ştirile Times să ascult
De toate relele uit,
Apoi o Broască Dilie
Plină doar de jmecherie,
DeMenţe pe săturate
Să mă pot trezi din noapte,
Să-încep ziua ca românul
Doar cu Radio 21
Şi DeMeniţii lui vestiţi
De toata lumea iubiţi,
Orlando, Răzvan Popescu
Cu Roxana şi cu Escu,
Sunt mai mult de nouă zile
Pînă Fabrica revine
Şi mă simt .... ca-într-un pustiu
Nici nu prea mai ştiu ce scriu...
A fost o vacanţă lungă
Iar ieri mi s-a rupt o pungă,
De 21 , normal
Aveam un chef de scandal...
Şi-am fost foarte supărată...
Doamne de-ar trece odată!!!
De toţi mi-e aşa un dor!!!
Parcă aş fi la rotisor
Şi mă perpelesc încet
În timp ce Fabrica-aştept.


Un comentariu:

Carmen-Camy spunea...

asa este..ne e dor de voi..abia asteptam sa va intoarceti..