Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

duminică, 9 august 2009

RAZBUNARE = URARE


Am tot stat şi m-am gîndit
Ce să scriu .... pîn' la sfîrşit ,
Mie minciuna nu-mi place
Aşa că n-aveţi ce-mi face
Dar eu adevăru'-l scriu
Adevărul atît ştiu ........
Chiar dacă lovesc şi doare ,
Poate nimeni habar n-are
Ce-am simţit eu azi , în fine ?
Vreţi să ştiţi ? Dezamăgire
Iar acum vă-întreb pe voi
Cei care aţi fost cu noi ....
Cînd Fugarul bani dădea ,
Tricouri , ce mai era ...
Nu vreau acum să expun
Chiar totul , vreau doar să spun ,
Că eram o groază frate ...
Acum toţi s-au dat de-o parte ...
Mulţi pe mess mi-au tot promis
Dar a fost de nedescris
Eu ... şi doi ascultători ...
De mă luase cu ... răcori
De nervi şi de întristare ,
Deşi , am rămas eu tare ,
N-am vrut să-arăt nimănui ,
Lauda am pus-o-în cui ...
Undeva în mintea mea ,
Mulţi , chiar mulţi , ieri îmi spunea ,
"-Venim Dana , cum să nu ,
Doar că , dă-ne startul tu !"
Am spus totul , ora , loc ...
Însă n-am avut noroc .
Doar doi tineri au venit ,
RĂZBUNAREA ce-am gîndit
Aproape o săptămînă ,
A fost un balon de spumă .
TRIST a fost doar pentru mine
Băieţii s-au simţit bine ,
Cel puţin aşa au spus ...
Dar .... oare este de-ajuns ?
Din gura să rosteşti DA
Dar , de fapt în mintea ta
Să spui un NU hotărît ?
Nu puteaţi de la-nceput
Să fi spus : NU VOM PUTEA !
Nu m-aş fi zbătut aşa ...
Nu mai programam nimic
Iar azi n-aveam ce să zic .
Dar aşa la toţi vă spun :
Pentru mine-a fost drum bun ,
Am două tricouri noi
Poate-ţi fi avut şi voi ...
Dar v-a fost greu să veniţi ....
Nu-i nimic , fiţi fericiţi ,
Fiindcă nici eu n-am să mor...
Ascultaţi post cu umor !!!
Zîmbîţi , rîdeţi cît veţi vrea.!!!...
21- viaţa mea !!!
E micul meu Univers ....
Pentru ei , eu scriu un vers
Şi le mulţumesc ... cum pot ...
Însă nu cred c-am scris tot ,
Parcă lipseşte ceva ...
Urarea din partea mea :

VACANŢĂ FRUMOASĂ BĂIEŢI !!!
SĂ VĂ-ÎNTOARCEŢI MAI DEMENŢI !!!!









Un comentariu:

Lavinik spunea...

Frumoasa poezia.Da merita si baietii o vacanta dupa un an de munca,si se intorc ei mai dementi decat au fost:Dbv danutza pt poezie.te pup!!!