Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 31 august 2009

UNDE E BROASCA DILIE?????



Sunt foarte nefericită...
Nu ştiu ce s-a întîmplat,
Azi Broasca mi-a fost răpită,
Degeaba am aşteptat
Să-o ascult...măcar un pic,
De la şapte pîn' la... zece
Nu am auzit nimic.
Chiar nu ştiu cînd îmi va trece
Mîhnirea care mă seacă
De astăzi de dimineaţă
Fiindcă Broscuţa mea dragă
Azi s-a rătăcit în ceaţă...
Ori ... trăind în România,
Unde totul e şocant
Mi-a fost răpită Dilia
De vre-un tip interesant?
Ori ... s-a supărat pe mine
Şi-a fugit în lumea largă?
Ori ...va reveni chiar mîine?
Spune-mi Broscuţa mea dragă!
E trădare sau răpire?
Spune-mi, draga mea Dilie!!!
Că nu-mi pot veni în fire...
E trădare ? zi-mi şi mie!
Cu tine ce s-a-întîmplat?
N-ai luat nici un interviu?
Dar, spune-mi adevărat!!!
Că de nervi chiar nu mai ştiu...
Pe site nu ai fost votată?
N-au fost voturi de ajuns?
Nu cumva eu-s vinovată?
Doar de mine te-ai ascuns?






Niciun comentariu: