Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 1 septembrie 2009

BROASCA DILIE SI LUMINITA ANGHEL








Chiar nu mi-a venit a crede...
De la o poştă se vede...
Dimineaţă-am auzit
Broasca Dilie-n sfîrşit!!!!!!!!!!
După zîmbet, după glas,
În comportări....chiar şi-în pas,
Se observă imediat
Că Broasca s-a difuzat.
Poate motiv n-am avut
Să m-agit aşa de mult...
Dar ,vineri... Broscuţa-a fost
În reluare p
e post...
De ce? încă n-am aflat...
Bine... nici n-am întrebat...
Dar, ieri cînd Broasca-a lipsit,
Pămîntu-în loc s-a oprit.
Sigur, nu e treaba mea
Dar...Broscuţa
îmi plăcea,
De aceea m-am agitat
Azi...de patru ori s-a dat
Broscuţa mea cea Dilie.
Altă viaţă....să se ştie!!!
Dacă-n zori
de zi zîmbeşti,
Îţi mai vine să trăieşti,
Însă...eu m-am tot gîndit...
Cu ce dracu am greşit?
Chiar tot ce îmi place mie
Redd's-ul şi Broasca Dilie
Să dispară dintr-o data?
Dar de ce? sunt blestemată?

De-aceea m-am agitat
Şi-uite-aşa am cîştigat!!!!!
Astăzi Broscuţa Dilie
A fost de nota 1000!!!

La Madona a-ncercat
Să meargă...dar a tratat
Interviul cu-aşa divă
Ca pe-un butoi cu ...salivă.
"E-o artistă fără glas
Ce cîntă mai mult pe nas"
Deci, a fost la Luminiţa,
Nu să-i sărute guriţa,
Ci s-o-asculte-între butoaie,
Cum microfonul îndoaie,
Cu declaraţii şocante
Doar despre Madona frate...
Luminţa...luptătoare
Cu dreptatea şi gheţare,
Conştientă că n-ascultă
Şi-aşa lume foarte multă,
S-a gîndit pe ... putini mici
Să le cînte la bunici,
De la Becali să ia
Împrumut, de s-ar putea...
Dacă nu, Băsescu are
Cîteva prin debarale...
Şi de două ori pe lună
Fiindcă este-o fată bună
La nunţi ... să lăutărească
Melodia românească:
"Let my troy, let my troy!"
Să candidez ...tu stai!
Prin spitale şi judeţe
Pe Madona s-o îngheţe,
Că şi-aşa e o P.D-istă,
Iar despre ea ... ştie-o listă
De fapte...mai uimitoare,
De-aceea concertu-ăl mare
A ieşit aşa ciudat,
Plin de praf şi de ...mascat,
Parcă era balamuc
Dar ...tot jmecherii conduc
Mare dreptate ai fată!!!
Şi asta ştie-o lume-întreagă,
Broasca noastră cea Dilie
Şi plină de jmecherie
E mereu pe primul loc!!!
Fiindcă e deşteaptă foc!!!






Niciun comentariu: