Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 30 septembrie 2009

ÎMI DORESC ŞI-AŞA VA FI !!!

Dacă eu doresc aşa, să se-întîmple-n viaţa mea
Poţi face tu, spune, sta... oricum vrei, n-ai puterea
Ce o port eu în dorintă...
Aşa aprig şi adînc...tu nu poţi, oricît ai vrea
Să-mi acoperi sau să ascunzi de ai mei ochi lumina
Ce-am păstrat-o în credinţă...
Nu ai arma mea secretă, n-ai cum să mă depăşeşti,
Din simplu motiv...ca mine, nicicînd nu şti să iubeşti,
N-ai trecut prin suferinţă...
Dacă eu-mi doresc aşa de enorm se va-întîmpla
Pentru că nu pot să dorm...pînă nu voi contempla
Visul , va fi cu putinţă...
Dacă eu doresc ca-n zori zîmbetul să-l port pe faţă
Orice faci şi orice-ai spune în fiece dimineaţă
Voi dansa cu biruinţă.........
Îmi doresc şi-aşa va fi, orice-ai face sau ai spune,
Pentru că în mintea mea...dementul, DeMent rămîne.



Niciun comentariu: