Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 21 septembrie 2009

PUYA si BROASCA DILIE













Azi Broscuţa mea, se pare...
A-nceput cerînd iertare,
Nu mă-înţelegeţi greşit
Nu chiar aşa a grăit...
Dar, în versuri începînd
M-a străfulgerat un gînd...
Astăzi... şi chiar peste ani
Puya şi-Undeva-n Balcani
Ştiind Broasca cît îmi place
În rime-a vrut să-l atace
Însă n-a ştiut, se pare
Pentru mine cea mai TARE,
Adînc în sufletul meu
Şi pe locu-întîi MEREU.
Ca şi în inima mea
TOT BROSCUŢA VA TRONA
Doar ea mă înveseleşte
Puya...adevăr grăieşte
În versul din melodie...
De fapt... asta-mi place mie,
Dar mult mai mult m-am distrat
Cînd Broscuţa l-a-ntrebat
Unde oare îşi lansează
Noul album? îl donează
Vecinilor lui din bloc?
Îi aduna lîngă foc
La grătar cu mici şi bere
Şi-aspiră şi la putere?
Cu Dj Băse jonglează
Cînd CD-ul şi-l lansează?
Dacă vreţi s-o ascultaţi
Pe www.radio21 intraţi
Veţi rîde mai mult ca mine
Da-ţi un clik...şi va fi bine!

Niciun comentariu: