Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

sâmbătă, 26 septembrie 2009

BLAJ si BUBANU SI-AU TRAS BLOG


Toată lumea vrea să ştie
Cine e Broasca Dilie?
Toţi se-întreabă...se foiesc,
Cu drag toţi o urmăresc...
Dar nimeni nu ştie CLAR
Dacă are avatar...
Oare în lac se scaldă?
Deşi la toţi ne e dragă...
Chiar ne-am întrebat şi noi...
O avea cumva broscoi?
E rîioasă? e ţestoasă?
Nu contează...e haioasă!!!
Oare cu ce s-o hrăni,
De ne-aduce-n zori de zi
Aşa interviuri tari?
Oare serveşte ţînţari?
La micul dejun cumva?
Seara ce fel de insecte
O mînca? VIP-uri perfecte?
Pe pîine sau fără pîine?
De-abia-aştept ziua de mîine
S-o ascult din nou...se stie
Broasca asta-i prea Dilie
Să n-o ascultăm mereu
Nu se poate...astăzi, eu,
Fiindcă-aş vrea să vă ajut...
Dacă voi aţi priceput......
Poate că-mi răspunde mie:
CINE EŞTI BROASCĂ DILIE?


Voi doi, Bubanu şi Blaj
O-întrebaţi, aveţi curaj?
Pe blogul ce l-aţi făcut...
Sper să n-aşteptam prea mult!!!


10 comentarii:

Lavinik spunea...

Poezia este super draguta.dar m-ar interesa si pe mine anumite lucruri despre broasca.De exemplu daca are broscoi?sau in ce lac locuieste?Daca are copchii? Daca mai este fata mare sau nu? Imi poate raspunde cineva la intrebari.

Daniela Patrascu spunea...

Draga mea Lavi, eu una chiar nu stiu ce sa-ti raspund,Broasca noastra e foarte secretoasa.Iti dai seama ca pe toti ne-ar interesa daca e fata mare sau maritata, daca locuieste sau chiuleste din patul sotului,daca o fi divortzata, daca se epileaza, daca danseaza...multe ne-ar interesa, dar Broscuta e asa si pe dincolo cum stim ,desi cu toti o iubim, ea nu scoate-o vorbulita....daca poarta si fustitza....poate vom avea noroc si ne va raspunde cineva macar pe blogul DIMINEATZA CU BB.

Murkee spunea...

E superba poezia despre broasca:)La un moment dat credeam ca este broscoi;))dar se pare ca este broasca:)O intrebare!Are prieten?:D

Daniela Patrascu spunea...

nu stiu omule ce sa-ti raspund,iti dai seama ca nu as putea sa nu fiu sincera daca as sti ceva,,,v-as spune la toti adevarul...

Carmen-Camy spunea...

frumoasa poezie..o intrebare..cate ore sta pe internet??

Daniela Patrascu spunea...

Nu stiu draga mea Camy! nu am vazut-o niciodata sa o intreb asa ceva, dar chiar asa...ea nu o avea si alte treburi?sa isi faca curatzenie la locul de munca,cel putin sa curete microfonul de virusi,sau sa mearga la coafor...la machiaj cit timp o pirde pe zi?

Mary spunea...

Dana nici nu stiu ce sa iti spun.cuvintele sunt de prisos,compui nemaipomenit de bine,urmarindu-ti postarile si pe saitul 21 si ascultindu-ti mes trimise in timpul emisiunilor nu pot sa iti spun de cit "jos palaria"FELICITARI! Iar vizavi de cei doi B B sunt nemaipomeniti,merita mult mai mult,as vrea o emisiune zilnica,poate la fabricuta cine stie...

Daniela Patrascu spunea...

Sigur ca si eu mi-as dori sa ii ascult zilnic, daca ar depinde de noi...sau daca ar citi comentariile cine trebuie...dar, se pare ca in lumea asta pt a TE DISTRA,A RIDE sau A ZAMBI trebuie sa platesti mult...TRIBUT, nu gluma...eu una pt o zi de bucurie....
Dar..cind scriu despre Broasca Dilie...
ma umplu de bucurie
de fapt dupa ce-am compus ...
toata tristetea s-a dus...
devin "O MARE DEMENTA"
de 21 dependenta...

mariusick spunea...

super tare poezia,ca de obicei dana ne surprinde si ne face sa fim veseli.dar intrebare as putea sa ma cuplez cu broasca dilie ca vad ca adevenit prea vedeta si vreau si eu sa ma fac cunoscut pe spatele broscutei.dana cum iau si eu legatura cu ea te rog mult:)):)):)):):P:P:D:D

Daniela Patrascu spunea...

Multumesc pt aprecieri Mariusick!
Am sa fac tot posibilul sa o intilnesc[desi mi-e teama de un interviu]dar pt ca esti unul din prietenii mei voi incerca sa o apropii de tine mai ales daca o fi fata mare sau cel putin necasatorita,
voi striga cit pot de tare
Broscutooooo, din departare,
sufletul unui baiat,
sufera neincetat,
sa iti fie jumatatea....
doar tu sa-i luminezi noaptea...
doar cu tine sa viseze
mereu sa te-nvioreze...=))