Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 28 septembrie 2009

VA ROG, IERTATI-MI LACRIMA!!!

Dragii mei, vă cer iertare!!!
Că-n penultima postare
Am scris ...ce-am simţit...pe viu
Cum s-ar spune, fiindcă ştiu
Că pe mulţi v-am întristat
Mai ales cînd am jurat
Că în viaţă-n orice zi
Nicicînd nu voi mai zîmbi....
Am crezut că mă topesc...
Nu ştiam cum să m-opresc...
Lacrimile îmi curgeau
Şiroie..... nu se opreau
Orice mi s-ar fi-oferit
Aş fi plîns....pîn' la sfîrşit....
Am plîns şi de bucurie...
Cine mă cunoaste.... ştie
Că-n acel blog afişez
Tot ce simt, tot ce visez....
Cîte-un strop din viaţa mea
De-aceea am plîns aşa..
Pentru faptul c-am jurat
La Dumnezeu m-am rugat
Să mă ierte, dar voi oare
Veţi putea să-mi daţi iertare?
Orice-ar fi ...eu vă iubesc!!!
Chiar de n-am să mai zîmbesc...

"Din păcate am avut din nou o cădere severă, în urma căruia am pierdut nişte date la blogurile create în ultimele 48 ore."..[webmasterul de serviciu]

mda...


Niciun comentariu: