Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 23 septembrie 2009

BROASCA DILIE, OANA ZAVORANU si D.D











Doamneeee!!!!!!!chiar am înlemnit
Cînd Broscuţa-am auzit....
Azi, la Zăvoranca-a fost
Am rîs cu ... şi fă
ră rost.......
Am rîs cînd am auzit-o
Şi-apoi cînd mi-am amintit-o...
Fiindcă-n zugrăveală-ar fi
Poate...cine o mai şti?...
Zice: - ia loc pe-un ziar!

Oana... cred c-avea coşmar
Cînd Broasca a depistat-o,
Pe bandă a-înregistrat-o
Cum lui Dan îi declara,
Că s-a-ndrag
ostit lulea,
De el şi de OTV
Şi de scaunul tare...
Ce Dan i l-a oferit...
Din rîs nu m-am stăpînit...
Ea pe nimeni nu-i geloasă
Fiindcă e cea mai frumoasă...
Oanei i s-a fîlfîit
Pînă cînd a
auzit
Sică Ciomag avea ...
Pietre la rinichi...iar ea
În ele s-a zgîriat,
Pe faţa s-a bandajat....
Dacă Pepe va afla....
Ce e-între Dan şi Oana...
Lui Cioacă sfaturi va cere
Iar atunci să v
ezi.... plăcere...
Oana noastră otv-ista
Pe-unde mai scoate...batista?
Pe sticlă o vom vedea
Ca şi pe Elodia.
Broasca-asta chiar e.... Dilie...
Ştie multă meserie
Şi mereu e cea mai tare!!!

De pe plan
eta-asta mare!!!

Niciun comentariu: