Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

marți, 8 septembrie 2009

LA MULTI ANI LA RADIO 21 B+B !!!


Foaie verde maghiran
Avem un Blaj şi-un Buban'
La Radio 21
Mai ceva ca 2 în 1,
Foaie albă de turban,
Cu ei ne distrăm de-un an,
Foaie verde de cucută
I-asculţi şi te ţii de burtă,
Zilnic cu BROASCA DILIE
Cea plină de jmecherie
Cu ŞTIRILE DIN NEŞTIRE
Ne trezim din amorţire,
De rîs chiar ne prăpădim
I-ascultăm şi ne crucim
De unde tot le-o mai scoate?
C-au atîta-abilitate
Ziua să ne-o înveselescă...
Şi cu ŞTIRI dar şi cu BROASCĂ
Astăzi este sărbătoare
Şi le-am compus o urare,
Adînc din sufletul meu,
În rime, cum ştiu doar eu
Sincer şi cald să compun:
Dragii mei, vreau să vă spun
Că în orice dimineaţă,
Voi îmi aduceţi pe fată
Zîmbete şi bucurie
Voi şi cu Broasca Dilie,
Aş vrea să vă mulţumesc,
Dar cuvinte nu găsesc
Îndeajuns de potrivite,
Parcă mi-au fugit din minte...
Pentru cît eu vă ascult
Voi meritaţi mult mai mult....
Zi de zi...lună de lună...
La sfîrşit de săptămîna...
"Neaţa la prînz" e-o minune
Nu doar o emisiune,
Ne strîngem să vă-ascultăm
Numai cu voi ne distrăm!!!
De la 11 pîn' la trei
Cu toţi prietenii mei,
Deci, vă rog să vă gîndiţi...
Toţi cei care mă citiţi,
Ce cuvinte aţi rosti
Pentru-atîtea nebunii?
Zîmbete nenumărate,
Interviuri amuzante....
Ce zilnic ne-înveselesc...
Eu, una, chiar nu găsesc
Un cuvînt pe plac să-mi fie
Cum rîd de Broasca Dilie...
Totuşi ...vă urez...fierbinte
Mulţi, mulţi ani de-acu'-înainte
Broascuţa noastră Dilie
Să îi ia în băşcălie

Pe toţi proştii jmecheriţi.
Mulţi ani să ne-înveseliţi!!!
Să rămîneţi doi ca unul
Doar la Radio 21!!!


















17 comentarii:

negrutza77 spunea...

LA MULTI ANI ,BUBANU SI BLAJ !!!La multi ani echipa BB! Sa fiti sanatosi si vesnic buni de munca, caci alaturi de voi, urechile oamenilor par a fi surde si tinerete vesnica la Radio 21 !!!

Jolie spunea...

Am trecut si eu ambele la mine. Multumesc:)

camyi spunea...

la multi ani roadio 21!!

Unknown spunea...

La multi ani B+B
sa va auzim cat mai mult la radio 21!!!

Ionutz spunea...

LA MULTI ANI la radio 21 BB ! Sa ne traiti sa ne infloriti si cei mai tari sa fiti .
frumoasa poezioara ai facut dana .

Ionutz spunea...

LA MULTI ANI la radio 21 BB ! Sa ne traiti sa ne infloriti si cei mai tari sa fiti .
frumoasa poezioara ai facut dana .

Ionutz spunea...

LA MULTI ANI la radio 21 BB ! Sa ne traiti sa ne infloriti si cei mai tari sa fiti .
frumoasa poezioara ai facut dana .

elenabilibao spunea...

La Multi Ani sa fi-ti iubiti
Din iubire sa-nfloriti
Dragoste sa-mpartasiti
Iar in jur voi sa priviti..

Cata lume va iubeste...
Cata lume va-ndrageste...
Cata lume va barfeste
Pentru al vostru Paradis
Ce pentru lume-i deschis
Ca sa-i faceti doar sa rada
Ca in rest viata e CRUDA.

La Multi Ani eu va mai zic
Ca in rest nu zic nimic
Va urez SPOR la Dementa
Si sa faceti CONCURENTA.

PUPICI.BFT

Mishu spunea...

Azi de ziua voastra, clar,
Va spun si eu 'LA MULTI ANI !!!!!'
fericiti, nebuni sa fiti,
Ca mine sa-mbatraniti,
Chiar sa ma depasiti...
Si cand voi avea o placa-n gura,
Cu voi sa ma simt tot tanara.
Inc-o data LA MULTI ANI !
Viata lunga si multi bani!

Carmen-Camy - Craiova spunea...

La multi ani, BLAJ si BUBANU!!!Va multumesc mult ca ma faceti sa mai uit de viata asta cruda..Sunteti cei mai tari!!Va rog sa nu va scimbati niciodata!!Va pup!!

Diana spunea...

Blaj şi cu Babanul
Împlinesc, azi, anul
De când ne amuză,
Fără nicio scuză.
LA MULŢI ANI!Diana

Zipy spunea...

cei mai tari B+B .....La multi ani voua mai...sa ne traiti si sa ne "muziciti"

Anonim spunea...

La multi anii Blaj si Bubanu 1 an de radio 21...
sa o tientzii tot asaa:*:*

Anonim spunea...

La multi ani 21!La multi ani B & B si felicitari pentru emisiunile difuzate de voi pe radio 21!

Anonim spunea...

La multi ani, BLAJ si BUBANU!!!Sunteti cei mai tari!!!:X Va pupa Pitik:D

mariusick spunea...

la multi ani b+b.va iubesc pe voi si tot ce tine de radio21. hai sa ne traiti,si gata ca va luati lumea in cap dupa.na ca am zis-o la naiba in puii mei pisy::)):)):)):)):D:D:D::D:P:P:P

mariusick spunea...

suneti cei mai tari bravo asa sa o tineti in continuare ca stiti ca va merge bine.salutare baieti si la multi ani ne auzim sambata duminica.:**:*::*:*:*:va tzuc rau:D:D: