Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

miercuri, 2 septembrie 2009

BROASCA DILIE SI BABABUUMMM


După o zi minunată
Cu Broscuţa difuzată
De patru ori ...am dormit...
Ca .... pruncul bine hrănit
Nici de toamnă nu-mi mai pasă
Dacă-mi intră-acum în casă
Deşi vara-mi place mie...
Cu-ochelari şi pălărie...
Pe plajă să mă bronzez.......
Doamne!!!!!hai ca aiurez...
Dar în zori cînd m-am trezit
Parcă glonţul m-a lovit...
Nu cumva Broscuţa mea
Fiindcă-a fost dată marţea...
Azi nu am s-o mai ascult?
M-am panicat aşa mult....
Dar...: surpriză pentru mine!!!!!!!!
"BabaBuum"-ul iată vine.....
Cu Becali şi-oi o mie
Doamne!!! ce Broască Dilie!!!
Zăvoranca ... marea divă
Cu Pepe-al ei ...de arhivă
Vanghelie-a fost şi el ...
Bubuit... cum e de fel
Cu-almanahe şi ... hotele
Şi-a cîştigat... curbe grele
Să ...accelereze-în ele
Printre caţei şi căţele,
Arogantul Păunescu
L-a pupat pe Ceauşescu
Pînă cînd s-a desumflat....
Însă Dani-a călcat
Cu motocicleta sa
Elani mulţi... Mihaela
Ar fi putut să cîştige...
Însă-acum de dor se-încinge...
Ca pachetul de ţigări
Ars de douăzeci de ori.
Broasca noastră nu se lasă
Zi de zi e mai bengoasă.
Bravo Broscuţa mea dragă!!!!!
Înveseleşti lumea-întreagă!!!





Niciun comentariu: