Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 25 septembrie 2009

BROASCA DILIE si FLORIN PIERSIC












Nu ştiu ce-aş putea să zic....
Azi Broscuţa cu Piersic...
M-a terminat, nu mai ştiu
Nici măcar ce să mai scriu,
La vîrsta lui să vorbească
Chiar astăzi cu Broasca noastră...
Azi.... cînd revoluţie-a fost
La 21 pe post...
Cu final de miliarde
De-acum tot FM-ul arde,
Rămîne doar 21
Să-înveseleasca romînul
Cu Bubanu-Orlando-Blaj
Fabrica de ....traforaj....
Din zori ziua e de vis
De-acum chiar m-apuc de scris
3 ore de dimineaţă?
Parcă-aş trăi altă viaţă!!!
E ceva de nu se poate
Şi totu-aşa peste noapte
S-a-întîmplat marea schimbare,
A fost ca o sărbătoare...
Dar cu vorba m-am luat
Şi de Broscuţă-am uitat?
N-am uitat bineinţeles,
Astăzi vă dau de ales

La 21-aţi putea
Pe site s-ascultaţi Broasca
E ...de... neimaginat,
Eu de rîs am leşinat
Ascultaţi, rîdeţi cu mine!!!
Sigur vă va face bine
O aşa Broască debilă
Decît orice-altă pastilă.

Un comentariu:

Lavinik spunea...

Intradevar azi a fost o emisiune de exceptie.Sincer nu ma asteptam sa fie in formula aceia dar a fost foarte bine.Bv BB-ii ati facut azi o emisiune exceptionala...iar broasca de asemenea a fost dilie ca intodeauna!!!Bv danutza pentru poezie!!!