Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

luni, 7 septembrie 2009

MONICA si BROASCA DILIE











Doamne!!! de nu le-ar veni
Vre-o idee într-o zi
Guvernu
lui ce pîndeşte
Să ne stoarcă ca-ntr-un cleşte,
Pe rîs impozit să pună...
C-am beli o .... oaie brună,
După ce-ascultăm Broscuţa
Dilie cu Monicuţa,
Ne mai rămîne pe card
De-o ...ţigară...eu o ard
Că-s fumătoare-nrăită,
Nu-s ca Monica vestită....
Să iau numai nota 10,
Cu-117
Prin intersecţii să trec...
Nici nu am un soţ ciumec
La restaurant să-mi dea
Să .... mănînc cu porţia....
Deci ....carnetul lui Monica
A zburat ca ...păsărica,
Iar Broscuţa imediat
Un interviu i-a luat,
Monicuţa... pretindea
Că va lua paraşuta
Şi naveta o va face....
Cică foarte mult îi place
Să facă mai mulţi copii...
Ce contează-ai cui or fi?
Asta nu e un mister,
Are tipa un ... şofer...
Dar... Ciocan... o aprobare
Nu i-a dat...oricît de tare
Sau de mult îşi va dori
Moni să facă copii ,
Pe banchetă cea din faţă,
Ţinîndu-şi soţul în braţe...
Numai Broasca noastră ştie
Cum e ea ....aşa dilie...
Un sistem antiradar
Să-i dea lui Moni în dar,
De bărbaţi micuţi să fugă
Nici o lege să n-o-ajungă.
Măi Broscuţo ........ eşti dilie
Şi plină de jmecherie,
Mereu ne înveseleşti,
Să rămîi aşa cum eşti!!!
Cel puţin pe-aceasta lume
Să ne mai hrănim cu glume
Dacă-n portofel avem
Un card mic cît Irinel.

2 comentarii:

negrutza77 spunea...

Normal....Broscuta le stie ,ca-i plina de jmecherie ,pe Moni a facut-o ...cu 117 la suta .Bravo ,Broscuto !!!

Daniela Patrascu spunea...

EU cred ca de 117 ori...BROSCUTA E...BROSCUTA...NU SE-NCURCA C-O MONICUTA....