Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

joi, 13 august 2009

S-A RUPT PUNGA !!!


Aşa v-am obişnuit
Să vă spun ce am păţit...
Treisprezece pentru mine
Înseamna că-mi merge bine,
Însă azi mi s-a-întîmplat
Ceva care m-a-întristat
Dar ştiţi cît? imens, enorm
La noapte n-am să am somn,
Nu pot crede-aşa ceva,
Mie nu mi se-întîmpla,
E aşa de dureros
Şi aşa de scandalos
De chiar îmi vine să plîng...
Deşi nicăieri n-ajung ...
Şi totuşi eu mă-întristez
Şi încontinuu oftez ...
Motivul nu vi l-am spus?
Off! Acasă am ajuns
Cu punga de plastic ruptă .
Vina mea, chiar am fost tută,
În punga de 21
Am pus fructe ca nebunul.
Am pus şase kg.
Ştiu nu costă milioane
Dar punga-asta pentru mine...
Ce ştiţi voi ... cei ce citiţi...
Acum rîdeţi sau zîmbiţi,
Nu ştiţi ce-înseamnă să plîngi
Căci mai am doar două pungi.






Niciun comentariu: