Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 14 august 2009

LA MULTI ANI ANA-MARIA !!!



Draga mamei, de-aş putea
Luna de pe cer ţi-aş da,
Ţi-aş da toate stelele
Să-ti zîmbească serile,
Ţi-am dat viaţă, doar atît...
Dar, am plîns cînd te-am născut
Poate pentru-o ..... viaţă-întreagă,
Am plîns pentru c-ai fost fată,
Iar noroc nu am nici eu
Să-îţi dau şi-îmi pare-aşa rău...
De-aş putea, sufletul meu
I l-aş da lui Dumnezeu
Pentru un strop de noroc ,
I-aş da viaţa, i-aş da tot
Doar să-îţi fie ţie bine,
Dar nu depinde de mine,
Norocul şi fericirea
Ţi le-aş da, aşa mi-e firea
Să dau, chiar de nu primesc...
Draga mamei, te iubesc
Din toată inima mea!
Şi-îţi doresc ca-n viaţa ta
Să ai tot ce îţi doreşti!
La nimic să nu rîvneşti!
Să ai viaţa luminată
De iubire-adevărată!
Ca o stea să străluceşti !
LA MULŢI ANI! MULŢI SĂ TRĂIEŞTI!




Niciun comentariu: