Persoane interesate

Vrei sa recitesti...

vineri, 28 august 2009

BROASCA DILIE SI RAZVAN CIOBANU nr 2












Nu ştiu ce s-a întîmplat...
Azi Broasca s-a repetat???
Sau eu am înnebunit???
NU!!!pe blog chiar am găsit:
"Broasca şi Răzvan Ciobanu"
Oare-or fi băut BABANUL
Broasca, DeMenţii .... sau cine?
Doar nu mă prostesc pe mine...
Această Broască-a mai fost...
NU vă mint, n-aş avea rost...
Dar ...în fine, ce-aş putea
Să mai zic? mie, Broasca
Îmi place la nebunie
Că-i .... haioasă şi dilieeeeee
Şi de cîte ori o-ascult
Rîd din ce în ce mai mult.
Aşa deci... ca de-obicei
Le-am zis colegilor mei :
-Azi avem Broasca Dilie!!!
Ascultam fir-ar să fie,
Toţi, atenţi la difuzoare...
Doar Broasca e cea mai tare!!!
Ascultînd...aşa deodată...
Oare a fost sabotată?
Fiindcă era....reluare...
Colegii mei rîdeau tare...
Fiindcă ei... de gura mea
Asculta cîte ceva
Chiar nici un stres nu aveau,
Doar ascultau şi rîdeau
Dar eu...mi-am adus aminte
Şi-am zîmbit...doar cu un ...dinte
Nu ca ei...cu toata gura .
OF!!!am întrecut masura
Şi Broasca n-am povestit...
Deci: Broascuţa s-a-întîlnit
Cu-un designer mai de soi...
Răzvan Ciobanu... nu oi
Tunde şi nici nu păzeşte...
Pantaloni, fuste croieşte
Iar Broscuţa, de-asta dat'
Cred ca peste-un gay a dat
Cu fustiţă scoţiană
Că aşa-i la moda, mamă
Şi-un gagic ...cu papagal
Şi-a dorit el, deci, normal
Broscuţa i-a oferit
Un tip mare cu... profit...
Fugarul din 21
Dar l-a refuzat Ciobanu.
Freddy Mercury era
Mai de Doamne-ajută-aşa
Ar fi fost mult mai sublim...
Dar a rămas lui Vadim
Cămăşi de forţă să-i coasă.
Luni se-întoarce Broasca-acasă
Şi noutăţi vom avea
Ascultaţi-o!!! veţi vedea!!!





Niciun comentariu: